منوی اصلی
    • صفحه اصلی
    • معرفی سازمان
    • معرفی شهرستان
    • مشارکتهای مردمی
    • بهزیستی در آینه رسانه ها
    • قوانین و مقررات
      • دستورالعمل ها و فرم ها
      • اسناد و قوانین
    • تماس با ما
    JUX Mega Menu - модуль joomla Видео

ریاست شهرستان

پیام مدیر کل محترم بهزیستی استان خراسان جنوبی به مناسبت شروع به کار مراکز +زندگی در سطح استان

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط روابط عمومی
بازدید: 77

 

تکنولوژی اطلاعات (IT) برای سازمان ها فرصتی را فراهم کرده است تا یکدست شوند و تفاوت عملیات اجرایی بین آنها کاهش یابد.

بانک ها و سیستم های اطلاعاتی ابزارهایی کامل، آنلاین و عملیاتی هستند که به طور اساسی در عملیات لحظه به لحظه و تصمیم گیری در سازمان های بزرگ به کار گرفته شده اند. جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات مددجویی به طور دقیق و مبتنی بر IT موجب گردیده تا برنامه ریزی و مدیریت توزیع منابع سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف موثرتر و کاراتر گردد. با عنایت به اینکه همیشه محیط بیرونی، مقداری سریعتر از سازمان تغییر می کند، تکنولوژی های جدید مرتبط با کسب اطلاعات و دانش از بسترهای ارتباطی توسعه یافته مانند اینترنت ، اطلاع رسان های فضای مجازی و ... باعث ایجاد تغییرات سریع در محیط سازمان شده، به طوریکه مددجوی حال حاضر نسبت به حقوق خود آشنا و مطالبه گر می باشد. این موضوع نیاز به تغییر مبتنی بر IT را توسط سازمان شاخص کرده است. مهاجرت از روش های سنتی و قدیمی مددکاری به روش های نوین مبتنی بر فناوری و IT ، نیازمند تعهد واقعی بر پذیرش تغییر در تمام سطوح می باشد، از مدیران و کارشناسان سازمان تا شرکای کاری و مراکز تابعه و مسئولان فنی و مددکاران و در نهایت مددجویان و جامعه هدف سازمان. تا جاییکه بازدید منزل مددجو توسط مددکار با استفاده از سیستم اطلاعاتی جغرافیایی(GIS) که محل ارائه شده توسط GPS گوشی مددکار در نقطه منزل مددجو را با عبارات طول و عرض نقطه جغرافیایی بر روی نقشه دیجیتالی مشخص می نماید. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و استفاده از فناوری های روز موجب چابکی سازمان در جمع آوری اطلاعات مددجویان و درنتیجه ارائه خدمات بهینه تر خواهد شد.

اکنون با ورود به دوران 40 سالگی تشکیل سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد دولتی متولی رفاه و سلامت اجتماعی کشور طی چند دهه فعالیت مستمر و موثر، طراحی و اجرای الگوی ارائه متمرکز خدمات سازمان بهزیستی بر بستر IT که تسهیل دسترسی گروه های هدف و عموم مردم به خدمات سازمان ، کاهش ترددهای غیر ضروری و درنهایت توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایتمندی را موجب می شود، با الگوی تاسیس مراکز غیر دولتی تحت عنوان مراکز خدمات بهزیستی "+زندگی" در دستور کار قرار گرفته است. از شرایط عمومی دریافت خدمت در این مراکز، سکونت در محدوده مرکز +زندگی می باشد. از روزهای پایانی آبان ماه 99 عملیات پایش و توزیع پرونده مستمری بگیران تحت پوشش سازمان در بین 38 مرکز در سطح استان با رعایت نزدیکی محل سکونت گروه های هدف با مراکز آغاز گردیده و این امر نیازمند همراهی و همکاری جامعه هدف و خانواده ایشان با مددکاران این مراکز می باشد.

  • قبلی
  • بعدی

گزیده خدمات

پیام مدیر کل محترم بهزیستی استان خراسان جنوبی به مناسبت شروع به کار مراکز +زندگی در سطح استان

  • چاپ
توضیحات
نوشته شده توسط روابط عمومی
بازدید: 77

 

تکنولوژی اطلاعات (IT) برای سازمان ها فرصتی را فراهم کرده است تا یکدست شوند و تفاوت عملیات اجرایی بین آنها کاهش یابد.

بانک ها و سیستم های اطلاعاتی ابزارهایی کامل، آنلاین و عملیاتی هستند که به طور اساسی در عملیات لحظه به لحظه و تصمیم گیری در سازمان های بزرگ به کار گرفته شده اند. جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات مددجویی به طور دقیق و مبتنی بر IT موجب گردیده تا برنامه ریزی و مدیریت توزیع منابع سازمان و خدمت رسانی به جامعه هدف موثرتر و کاراتر گردد. با عنایت به اینکه همیشه محیط بیرونی، مقداری سریعتر از سازمان تغییر می کند، تکنولوژی های جدید مرتبط با کسب اطلاعات و دانش از بسترهای ارتباطی توسعه یافته مانند اینترنت ، اطلاع رسان های فضای مجازی و ... باعث ایجاد تغییرات سریع در محیط سازمان شده، به طوریکه مددجوی حال حاضر نسبت به حقوق خود آشنا و مطالبه گر می باشد. این موضوع نیاز به تغییر مبتنی بر IT را توسط سازمان شاخص کرده است. مهاجرت از روش های سنتی و قدیمی مددکاری به روش های نوین مبتنی بر فناوری و IT ، نیازمند تعهد واقعی بر پذیرش تغییر در تمام سطوح می باشد، از مدیران و کارشناسان سازمان تا شرکای کاری و مراکز تابعه و مسئولان فنی و مددکاران و در نهایت مددجویان و جامعه هدف سازمان. تا جاییکه بازدید منزل مددجو توسط مددکار با استفاده از سیستم اطلاعاتی جغرافیایی(GIS) که محل ارائه شده توسط GPS گوشی مددکار در نقطه منزل مددجو را با عبارات طول و عرض نقطه جغرافیایی بر روی نقشه دیجیتالی مشخص می نماید. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و استفاده از فناوری های روز موجب چابکی سازمان در جمع آوری اطلاعات مددجویان و درنتیجه ارائه خدمات بهینه تر خواهد شد.

اکنون با ورود به دوران 40 سالگی تشکیل سازمان بهزیستی به عنوان اصلی ترین نهاد دولتی متولی رفاه و سلامت اجتماعی کشور طی چند دهه فعالیت مستمر و موثر، طراحی و اجرای الگوی ارائه متمرکز خدمات سازمان بهزیستی بر بستر IT که تسهیل دسترسی گروه های هدف و عموم مردم به خدمات سازمان ، کاهش ترددهای غیر ضروری و درنهایت توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایتمندی را موجب می شود، با الگوی تاسیس مراکز غیر دولتی تحت عنوان مراکز خدمات بهزیستی "+زندگی" در دستور کار قرار گرفته است. از شرایط عمومی دریافت خدمت در این مراکز، سکونت در محدوده مرکز +زندگی می باشد. از روزهای پایانی آبان ماه 99 عملیات پایش و توزیع پرونده مستمری بگیران تحت پوشش سازمان در بین 38 مرکز در سطح استان با رعایت نزدیکی محل سکونت گروه های هدف با مراکز آغاز گردیده و این امر نیازمند همراهی و همکاری جامعه هدف و خانواده ایشان با مددکاران این مراکز می باشد.

  • قبلی
  • بعدی

ریاست شهرستان

گزیده خدمات

مشاوره اینترنتی

برای مشاوره اینترنتی اینجا را کلیک کنید .

gigili

آمار بازدیدکنندگان

امروز60
دیروز69
این هفته724
این ماه1748
جمع کل135939

1
آنلاین

نظرسنجی

    چطور با سایت ما آشنا شده اید ؟

پیوند ها

مشاوره اینترنتی

برای مشاوره اینترنتی اینجا را کلیک کنید .

gigili

آمار بازدیدکنندگان

امروز60
دیروز69
این هفته724
این ماه1748
جمع کل135939

1
آنلاین

نظرسنجی

    چطور با سایت ما آشنا شده اید ؟

پیوند ها

تمامی حقوق مادی و معنوی نزد وبسایت اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی محفوظ می باشد.

طراحی سایت و اجرا : ایراکد